پسر نازنینمپسر نازنینم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

زیباترین هدیه خدا

وروجک مامان

1393/10/29 8:50
نویسنده : مامان خانمی
550 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم

سلام وروجک مامانی

الان بار سومه که دارم این مطلب رو برات مینویسم

دوبار نوشتم ولی پاک شد

پسر گلم یه مدته تنت قرمز و خشک شده بردمت پیش خانم دکتر گفت که اگزماست و پوستت فوق العاده حساسه

گفت دیگه بهت حریره بادوم ندم خودم هم بادوم و چیزای ترش و شور نخورم

گفت که باید لباسات فقط نخی باشه، نباید عرق کنی،روی پتوت هم باید یه پارچه بگیرم که به تنت نخوره،شامپو بدنت رو هم عوض کرد

یه لوسیون هم داده که از موقعی که اونو زدم یه خورده بهتر شدی ولی دکتر گفت تا دوسالگیت ممکنه همینجوری باشه

وزنت هم هفت کیلو هشتصد بود که خب کمه دیگه

دندونات هم معاینه کرد و گفت جای دندون رو لثه هات افتاده ولی تا لثه کنار بره و دندون در بیاد ده یا یازده ماهگیت میشه

الهی قربونت برم که تو همه چی تنبلی جز حرف زدن و شیطونی کردن

دیگه کلمه بابا رو میگی

هروقت هم که گریه میکنی که بغلت کنم ماما هم میگی

وقتی بابا داره باهات ماشین بازی میکنه صدای غام غام در میاره تو میخای حرف اونو تکرار کنی ولی میگی گق گق

وقتی بابایی داره میاد خونه تا صدای کلید رو میشنوی سریع به طرف در برمیگردی و میخندی تا بابا رو میبینی ذوق میکنی تا بغلت کنه بابا هم باید اول یه خورده بغلت کنه تو خونه بچرخوندت بعد لباساشو عوض کنه وگرنه دنبالش راه میافتی و گریه میکنی

جدیدا یاد گرفتی زبونتو درمیاری یا اینکه با لبات صدا درمیاری

موقع بازی هم کلی واسه خودت جیغ میزنی

عاشق تلویزیون نگاه کردنی اوایل بابایی نمیذاشت نگاه کنی میگفت واسه مغزت ضرر داره اما از پس تو بر نیومد و بی خیال شد

شما هم عاشق تبلیغ لوسی هستی

حتی وقتی خوابی تا لوسی میده بیدار میشی و نگاه میکنی

به هرکس میگفتم باور نمیکرد تا اینکه یه بار خونه مادرجون همین اتفاق افتاد و همه تعجب کرده بودن

تبلیغای آی فیلم رو هم دوست داری و با دقت نگاه میکنی اگه کسی بیاد جلوت سرت رو کج میکنی که تلویزیون رو ببینی

منم عاشق این لوس بازیات هستم

تلفن رو هم دوست داری وقتی دارم با تلفن حرف میزنم هرجا باشی خودتو میرسونی و با سیم تلفن بازی میکنی

بعضی موقع عزیزجون از پشت تلفن که نازت میده یه خورده به تلفن نگاه میکنی یه خورده به من بعد میخندی فکر میکنی منم

الهی قربون این شیرین کاریات

خلاصه که خیلی از این کارای بامزه انجام میدی اما اگه هنشو بنویسم خیلی میشه

خلاصه که از باتو بودن خیلی لذت میبرم

ممنون که هستی نفسم

بریم سراغ چندتا از عکسات

 

 

 

پسر کوچولوی من در خواب ناز

اولین برف محمدسجاد

موقع دیدن تبلیغ لوسی

هنرنمایی جدید گل پسرم

اینم زمانی که تو اتاق بودم یهو دیدم یه موش کوچولو پشت سرمه

ا

جوجه طلایی محو تلویزیون شده

الهی مامان فدات بشه که رو دست و پات وامیستی اما نمیتونی جلو بری

 

پسندها (7)

نظرات (12)

مامان الیار
29 دی 93 11:06
الهی قربونت برم که اینقدر بانمکی با اون زبونت. خیلی ناری عزیزم. بوووووس از اون لپای خوشمزه. مامانی نگران نباس الیار هم کم وزنه و هنوز دندون درنیاورده
مامان هلیا
29 دی 93 11:58
سلام عزیزم، چه نی نی شیطانی شده محمد سجاد، بخورمش الهی چه جوری هم محو تلویزیون شده، قربونش برم مامانی اگزما خیلی سخته، منم یه دو سه ماهی هست که دچارش شدم.اوایل فکر میکردم حساسیت به مایع ظرفشویی یا چیز دیگه ست.تا جایی که از یه انگشتم به دوتای دیگه هم سرایت کرد.خیلی درد میکنه. چند روز پیش رفتم دکتر ویتامین آ_ د، پماد چشمی،تریامسینولون ان ان بهم داد و گفت حتما دستکش نخی بپوشم حتی زیر دستکش آشپزخونه تا وقتی که انگشتام چرب باشه دردی ندارم ولی به محض اینکه دو سه ساعتی پماد نزنم و خشک بشه دوباره ترک هاش زیاد میشه و دردام شروع. اگه خوب نشم باید یه دکتر دیگه برم.ولی مامانی تا میتونی پوست محمد سجاد رو چرب نگه دار و نذار آب زیاد بهش برسه و سریع خشکش کن
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیزم من خودم اگزما دارم دست منم مثل شماست اگزمای من حساسیت به هرنوع مواد شوینده است اما حساسیت محمدسجاد حساسیته غذاییه من دقیقا میدونم شما چی میگی چون الان سه ساله بخاطرش میرم دکتر اما بازم تو پاییز و زمستون ترک میخوره و خون میاد تا اینکه ایندفعه دکتر گفت کسی که اگزما داره خوب نمیشه فقط باید رعایت کنه که زیاد نشه
هدی (مامان آرش)
29 دی 93 16:45
ماشالا به این پسر ناز.چه عجب مامان خانمی عکسای این گل پسرم گذاشتی.حسابی دلمون براش تنگ شده بود. الهی عزیزم زبونشو در میاره چه خوردنی میشه. هنوز چهار دست و پا رفتنو شروع نکرده? آخی طفلی،چقد سخته.مواظبش باش عزیزم.خدا کنه زود خوب شه و اذیت نشه. ببوس ناز پسرو.
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیزدلم این وروجک یه خورده تنبل تشریف داره هرجا میخاد بره سینه خیز میره رو چهار دست و پاش وامیسته اما نمیتونه جلو بره بعضیا میگن ممکنه اصلا چهار دست و پا نره و یهو راه بیافته آخه خیلی سعی میکنه وسایلا رو بگیره و بلند بشه آرش جون خاله رو هم بوسش کن خدا برات حفظش کنه پسر شیرینتو
آتـریســـا جون
29 دی 93 20:21
سلام عزیزم شرمنده من 2 ماه وقت نشد بیام تو نی نی بلاگ ، مگه میشه شما ها رو یادم بره عزیزم اوا مامان خانمی جون چرا آدرس وبلاگتو عوض کردی ؟ یعنی آدرس وبتو عوض کردی نباید مارو خبر میکردی ؟ مرسی گلم
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیزم من پیش همه دوستان اومدم و خبر دادم که آدرس تغییر کرده عوض شدن وب هم ماجرا داره
مامان محمد رادین
30 دی 93 17:57
سلاااااام من عاااااااشق هنرنمایی گل پسر شدم بجا من یه دل سیر محمدسجاد عزیز رو بخورید
ایلیـــا جون
1 بهمن 93 15:11
سلام محمد سجاد جون خوبی خوش میگذره شیطون بلای خاله عزیزم بیکار شدی به ایلی پسری ما هم یه سری بزن
ایلیـــا جون
2 بهمن 93 3:59
سلام گلم مرسی اشکال نداره اونم دندون در میاره دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره منم لینکتون کردم
ننه علي
3 بهمن 93 17:17
سلام عزیزم ای جونم چه بزرگ و خوردنی شده ماشاءالله
مامان امیرعلی
5 بهمن 93 8:09
سلام مامان خانمی ماشالا به این پسرناز... خدا حفظش کنه ایشالا امیرعلی هم تی وی دیدن رو خیلی دوست داره اما بچه حلال زاده ام عاشق فوتبال و اخبار ورزشی هست
مامان شهناز
8 بهمن 93 13:38
سلام خانومی. ماشالا سجاد جان از همیشه ناز تر و خوشگل تر. غصه نخور . شهرادم یکم از کنار صورتش اینطوری شده دکتر گفت تا دوسالگی خوب میشه داروی ساختگی داد و گف اگزما هست. یکمشم ارثیه. که من و باباشم آلرژی داریم. خوب میشن ایشالا. ادویه هم نخور توی سوپ سجادم نریز یا کیوی نده تا دوسالگی. دکتر گفت. ببوس سجاد جون نازمونو
ایلیـــا جون
8 بهمن 93 16:55
ما آپیــم
مامان امیر علی
12 بهمن 93 11:28