پسر نازنینمپسر نازنینم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

زیباترین هدیه خدا

اولین عیدت مبارک

1393/12/29 22:24
نویسنده : مامان خانمی
498 بازدید
اشتراک گذاری
سلام پسر عزیزم سلام محمدسجاد گلم الان که دارم برات مینویسم ساعت 22:27 دقیقه هست 29 اسفند 1393 هست حدود چهار ساعته دیگه سال تحویل میشه و این اولین سال تحویل شماست و من خیلی خیلی خوشحالم که تو کنار ما هستی و این بهترین سال تحویل عمر منه البته شما الان خوابی و مطمئنم لحظه تحویل سال هم همینجوری خواب هستی پسر خوبم امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی و لبت همیشه خندون باشه امیدوارم عاقبت به خیر بشی تو زندگیت همیشه موفق باشی عزیز دلم دلم میخاد اینو بدونی که قلب مامان همیشه واست میتپه و همیشه عاشقانه دوستت خواهم داشت خدایا ازت ممنونم که محمدسجاد رو بهم دادی لطفا خودت هم برام حفظش کن و همیشه مراقبش باش سال نوت مبارک محمدسجاد کوچولوی من
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)