پسر نازنینمپسر نازنینم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

زیباترین هدیه خدا

سلام دندون

1393/11/13 6:43
نویسنده : مامان خانمی
519 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااام محمدسجاد خوشگلم

بدون مقدمه میخام برم سر اصل مطلب

بالاخره دندونای کوچولوت هم در اومد

اونم دوتا دندون موش موشی

الهی مامان فدات بشه که بالاخره بعد از هشت ماه و بیست و چهار روز انتظار دندون درآوردی

الهی برات بمیرم خوشگلم وقتی با لیوان بهت آب میدم دندونای کوچولوت رو بهش میزنی و تق تق صدا میده

منم کلی قربون صدقه ات میرم

دیگه داری بزرگ میشیا نفس من

چقدر روزا تندتند میگذره

روز به روز داره توانایی هات بیشتر میشه

امروز مبل رو گرفتی و بلند شدی بعد هم همینجوری از اونور مبل یه ذره یه ذره راه اومدی تا طرف دیگه مبل

خیلی وروجک و بلا که بودی و بلاتر هم شدی

دیگه هیچی تو خونه از دست تو درامان نیست

خودتو به لباسشویی و گاز میرسونی و با هزار زور و زحمت بلند میشی و با دکمه هاشون بازی میکنی

یه بار داشتم غذا درست میکردم زیر ماهی تابه رو روشن کرده بودم که ماهیتابه داغ بشه وقتی کوکوها رو ریختم دیدم هیچ جلز و ولزی نمیکنن

متوجه شدم چند دقیقه پیش که شما وروجک خان اومده بودی تو،آشپزخونه و داشتی آتیش میسوزوندی زدی گاز و خاموش کردی

الهی مامان فدات بشه گل پسر من

امید زندگیه من

نفس من

عمر من

جدیدا هم یاد گرفتی مشغول هرکاری باشی تا صدات میکنم خوشگلم سریع برمیگردی و با لبخند بهم نگاه میکنی

دیروز هم بهت یاد دادم دستم و جلوت میگیرم و بهت میگم محمدسجاد بزن قدش  تو هم محکم دستتو میزنی به دستم خیلی از این کار خوشت میاد

هر روز من و تو با این بازیا و کارای جدید تو باهم خوش میگذرونیم

انشالله خدا این روزای خوب و شیرین رو ازمون نگیره

خیلی دوستت دارم و برات میمیرم

پسندها (6)

نظرات (7)

مامان هلیا
13 بهمن 93 7:07
مبارک باشه مامان خانمی ایشاا... بقیه دندوناش هم به زودی وبه راحتی در بیان، قربون گل پسری برم پس عکساش کو مامانی راستی مامانی سن شمار میگه 8 ماه و 27 روز ولی شما گفتید 9 ماه و 24 روزحالا کدوم درسته؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!
مامان خانمی
پاسخ
شرمنده اشتباه نوشتم پسری تو هشت ماه و بیست و چهار روز دندون در آورد من سه روز دیرتر پست گذاشتم
مامان الیار
13 بهمن 93 7:49
محمد سجاد جونم رویش اولین دندونت مبارک. امیدوار به سلامتی و به راحتی بتونی دندوناتو دربیاری. قربون شیطونیهات عسلم
مامان خانمی
پاسخ
ممنونم خاله جونی
مامان امیرعلی
13 بهمن 93 10:50
سلام عزیزم بله دوباره لطف خدا شامل حالم شده و قراره بهم ی گل دختر زیبا بده
مامان خانمی
پاسخ
آخییییی مبارکه عزیزم سخت نیست دوتا نزدیک هم یه خورده به خوشگل پسر سخت میگذره که
ایلیـــا جون
14 بهمن 93 1:01
خب به سلامتی ، پس بلاخره محمد سجاد جون هم دندون در آورد ، دیدی گفتم دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره بوس برای عزیز خاله
مامان خانمی
پاسخ
ممنون خاله سپیده جون
مامان امیرعلی
14 بهمن 93 11:09
به سلامتی... مبارک باشه مرواریداش مامانی
مامان خانمی
پاسخ
ممنونم دوست جونم
ترنم
19 بهمن 93 10:55
مبارکه مرواریداش پسر منم کلافه شده نمیدونم کی دندونش در میاد خیلی اذیت میشه
فری مامان
27 بهمن 93 11:57
مرواریدات مبارک جیگری