پسر نازنینمپسر نازنینم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

زیباترین هدیه خدا

کمک از دوست جونیام

1393/10/17 17:26
نویسنده : مامان خانمی
405 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوب و عزیزم

پسر کوچولوی من دیروز هشت ماهش تموم شد و وارد نه ماه شد

اما هنوز از دندوناش خبری نیست که نیست

اما من میخام از الان واسه جشن دندونیش برنامه ریزی کنم

جشن خیلی بزرگی نیست میخام فقط خانما و بچه هاشون رو دعوت کنم

حدود سی نفری میشن

اما گیفت و کارت تشکر و وسایلای مورد نیاز رو بلد نیستم درست کنم

این موسساتی هم که این چیزارو درست میکنن خیلی گرونه

میخاستم اگه میشه شما بهم کمک کنین و بهم بگین که باید چیکار کنم

ممنونم

منتظر نظراتتون هستم

پسندها (3)

نظرات (5)

الهه مامان مبین
17 دی 93 17:51
سلام عزیز دلم . قربون پسر نازنینم بشم . ایشاا.. به زودی دندوناش در بیاد . دوست خوبم : توی دوستای من یه وبلاگی هست به اسم خونه نمدی برو توش قسمت گیفت رو باز کن کلیییییییییییییییییییییییییی نمونه داره ... میتونی ایده بگیری . درست کردنش هم راحته هم با نمد میتونی درست کنی و هم با فوم ... برو حتما بهم خبر بده ...
مامان خانمی
پاسخ
باشه عزیزم حتما سرمیزنم ممنونم بوس بوس بوس هزارتا
الهه مامان مبین
17 دی 93 17:56
این آدرس وب http://namadi.ir/
♥ مامان مهیلا♥
18 دی 93 0:33
یه سر بهم بزن کمکت میکنم
مامان هلیا
18 دی 93 1:22
سلام عزیزم، من واسه جشن دندوني هلیا حروف ریسه دندونیش رو از نت گرفتم پرینت رنگی گرفتم و روی مقوا چسبوندم. توی وبلاگ ش هس میتونی ببینی. بقیه چیزها رو هم داره خیلی از سایت ها هست که میتونی تم ها رو دانلود کنی و پرینت بگیری من واسه هلیا کیک نگرفتم،میتونی ژله رو به شکل دندون درست کنی اگه دوست داری، راستی مامانی،هلیا توی مسابقه عکس نی نی وبلاگ شرکت کرده، کدش 29 اگه تونستی به 1000891010 اس ام اس کن
مامان امیرعلی
27 دی 93 11:38
سلام دوست خوبم منو و امیرعلی منتظریم بهمون سر بزنین