پسر نازنینمپسر نازنینم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

زیباترین هدیه خدا

فسقلی من بزرگ شو

1393/10/1 7:05
نویسنده : مامان خانمی
396 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر کوچولوی مامان

خوبی خوشگلکم?

الان که دارم برات مینویسم شما در خواب ناز هستی مجبورم بمونم شما بخابی و بعد برات مطلب بزارم آخه اگه بیدار باشی نمیزاری من کاری انجام بدم

پسر خوشگلم مامان امروز یه خورده ناراحته

آخه شما الان دوماهه که خوب وزن اضافه نکردی 

بخاطر همین امروز که دقیقا هفت ماه و نیم داری باید دوباره واسه کنترل وزن ببرمت مرکز بهداشت

کوچولوی مامان شما فقط هفت کیلو صدو پنجاه هستی

از ماه پیش تا الان فقط چهارصد گرم اضافه شدی

مامان که همش بهت غذاهای مقوی میده شما هم که میخوری پس چرا وزن نمیگیری عزیز دلم

تازه هنوز هم دندون در نیاوردی پسر نازم

پس کی میخای دندون دربیاری که مامان برات جشن دندونی بگیره

همه دوستات ازت جلو زدنا

این روزا خیلی شیرین و وروجک شدی به همه جای خونه سرک میکشی منم مجبورم همه جا بالش بزارم که به چیزای خطرناک دست نزنی

عاشق سیم تلویزیون هستی موقع نماز هم کشون کشون خودتو به سجاده ما میرسونی و مهر و تسبیح رو برمیداری

الهی قربونت برم که بعضی موقع جوری میای وسط سجاده که من احساس میکنم کلا ما از قبله منحرف میشیم

شیرینی زندگی ما شما خیلی باهوشی

وقتی میخای به چیزای خطرناک دست بزنی از بس که من صدات کردم و بهت گفتم دست نزن

خودت اول به من نگاه میکنی بعد میری سراغش

دیگه جونم برات بگه که منو دیگه خوبه خوب میشناسی و همش میخای بغلت کنم

بغل دیگران هم که میری اگه یهو چشمت به من بیوفته گریه میکنی که بغلت کنم

قربونت برم الهی خوشگل من

مرکز بهداشت بخاطر وزن کمت گفت که آزمایش خون بدی شاید کم خونی داشته باشی که وزن نمیگیری

نمیدونی موقع خون دادن چقدر گریه کردی

الهی مادرت بمیره و این لحظه هارو نبینه

خوشگل من باور کن به من خیلی سخت گذشت وقتی تو اونجوری گریه میکردی تا ده دقیقه بعد از خون گرفتن هم بغض داشتی و گریه میکردی

خداروشکر کم خونی هم نداری اما نمیدونم چرا وزن نمیگیری

حالا امروز که میبرمت مرکز بهداشت امیدوارم وزنت زیاد شده باشه

تو هم دعا کن همه زندگی من

پسندها (4)

نظرات (8)

مامان شهناز
2 دی 93 15:29
سلام خانومی غصه نخور برا دندون تا نه ماه خیلی طبیعیه بعضی بچه ها که تا یه سالم دندون در نمیارن. برا وزنشن وقتی شهرادو برا واکسن شش ماهگی بردم خیلی خورد تو ذوقم. کم وزن گرفته بود. ایشالا که م خونیم نداره خیالت راحت زود بزرگ میشه. اولین زمستون سجاد جونم مبارک
هدی (مامان آرش)
4 دی 93 22:02
سلام مامان خانمی.چه عجب اومدی.همیشه بهت سر میزدم ولی نبودی. منم اون ماهی که غذای کمکی رو برای آرش شروع کردم فقط چهارصد گرم اضافه کرد. نگران دندونشم نباش.آرشم هنوز دندون در نیاورده.تا یک و نیم سالگی وقت دارن. عکسای محمد سجادو هم بذار تا این گل پسرو ببینیم.
مامان امیرعلی
8 دی 93 8:22
سلام مامان خانمی مرسی که اومدی خو من دوس دارم دوستام که میان نظر هم بدن وگرنه من از کجا باس بفهمم اومدن!؟!؟!؟!؟ بنده خودم در سن یازده ماهگی اولین مرواریدم نیش زد پس پسری دوماه دیگه هنوز فرصت داره تازه میدونی که هرچی دندوناش دیرتر دربیاد دیرتر هم خراب میشه؟ مهم سلامتی هست ایشالا همیشه سالم باشه پسرت و وزنش هم زیاد شه که شما خاطرت جمع شه بازم ممنون که اومدی
ترنم
8 دی 93 9:41
نگران نباش عزیزم از بس محمد سجاد شیطونه کم وزن گرفته البته تو عکاس که خوب نشون میده و کمبود وزن نداره ایشاله سالم باشه
مامان حديث
10 دی 93 0:49
وااااااااا عزيزم خيلي ناراحت شدم ديدم اينقد باغصه نوشتي ان شاا.. كه چيزي نيست و كوچولوت بزرگ ميشه دندون براش دير نشده ها دخمل منم تو ماهگي در آورد توكل به خدا
مامان حديث
10 دی 93 0:51
سلام خاله جووووووووووونم من حديثو تو جشنواره ي ني ني وبلاگ شركت كردم لطفا ميشه بهم راي بدين؟؟؟ كد عكسم 65 بياين ببينين خوشحال ميشم اگه پيامكش كنين به شماره ي 1000891010 يه عااااااااااااااالمه مرسي
مامان الیار
10 دی 93 8:47
عزیزم اصلا نگران نباس الیار من هم کم وزنه و هنوز دندون درنیاورده. مهم سلامتیه. امیدوارم محمدسجاد جون هم از غذاهای خوشمزه ای که مامانش براش درست می کنه رو به خوبی بخوره و زودتر بزرگ بشه مامانش ر. خوشحال کنه.
مامان نی نی کوچولو
14 دی 93 0:28
خاله تو رو خیلی دوست داره ،ای مامانی چرا عکسهاشو نمیزاری تا ببینمش