پسر نازنینمپسر نازنینم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

زیباترین هدیه خدا

کارهای تازه

1393/9/3 8:46
نویسنده : مامان خانمی
449 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوشگلم

سلام گل عسلیه مامانی

خوبی عزیزم؟

الان که دارم این مطلب رو مینویسم شما در خواب ناز تشریف داری

جونم برات بگه که یه چند روزی هست که پاهاتو تو دهنت میکنی، وروجک شدی و به همه جای خونه سرک میکشی از الان باید چهار چشمی تو رو بپام.

نمیدونم چرا قبل از نشستن و دندون درآوردنو چهار دست و پا رفتن، حرف زدنو شروع کردی

همش کلمه با رو تکرار میکنی وقتی هم پشت سر هم میگی میشه بابا اونوقته که بابا جونت کلی ذوق میکنه و با خوشحالی میگه جانم

اصولا وقتی تو حال خودتی و داری بازی میکنی حرف میزنی

نمیدونم چرا همش جیغ میزنی

موقع اعتراض،موقع ذوق کردن، موقع گریه حتی موقع بازی

الهی فدات بشم که اینقدر شیرین عسل هستی گلم

حالا بریم سراغ عکسا

عکس گل پسری در مراسم شیرخوارگان

بچه ام حالش زیاد خوب نبود از اول مراسم تا آخرش رو خواب بود

محمدسجاد در حال فرنی خوردن

خوشگل پسرم آماده شده که بره تولد پسر عمه اش

البته چون محرم بود بیشتر مهمونی بود تا تولد

اینم عکس خوشتیپ پسرم

نفس مامان

چه جدی هم هست

الهی مامان فدای خنده هات بشه

انشالله همیشه لبت خندون باشه پسرکم

من عااااااااااشق این عکسشم

پسندها (6)

نظرات (15)

مامان امیرعلی
3 آذر 93 11:35
سلام مامان خانمی هزار ماشالا به این گل پسر ناز... خدا حفظش کنه... چقدر که شکل ماهش تغییر کرده هاااااااا از سری قبلی که اومدم
مامان غنچه
3 آذر 93 14:22
سلام عزیزم خیلی خوشحالم که برگشتی خدا محمدسجاد و واست حفظ کنه خیلی ملوسه اول شک داشتم که خودتی یا نه بعد که اومدم پایین تر و مطالب قبلی تو خوندم مطمئن شدم که خودتی. انشالله همیشه شاد و موفق باشی
♥ مامان مهیلا♥
3 آذر 93 14:43
سلام مامان خانمی ماشالله محمد سجاد روز به روز نازتر میشه راستی محمد سجاد غذاشو خوب میخوره؟وزنش خوب شده؟ محمد سجاد و ببوس
مامان خانمی
پاسخ
سلام گلم غذاشو که رقیق درست کنم بهتر میخوره وزنش هفت کیلو و دویست شده مرکز بهداشت میگه مطلوب نیست منم دارم همه سعیمو میکنم که تپل مپلش کنم از بس وروجکه این پسر
•♥مامان متین♥•
3 آذر 93 18:13
واییییییی سلام خانومی خوبین؟ چقده خوشحال شدم دیدم اومدین...خیلی خوش اومدین... ای جون محمد سجادو ببین...ماشالابهش عزززززززززززززیززززززززززززززم
هدی (مامان آرش)
4 آذر 93 0:49
چه پسر خوش تیپی.ماشالا. همیشه به شادی مامان خانومی.چه نارم خندیده.عکس آخریشم خیلی قشنگه.خدا حفطش کنه.
الهه مامان مبین
5 آذر 93 19:48
عزیز دلمی خوشگل پسرم
مامان الیار
6 آذر 93 11:19
وااااااااااااااي عزيزم تو چقدر ماه شدي عسل خاله. قربونت برم.بوووووووووس
ترنم
8 آذر 93 8:33
وای عزیزم چقدر خوشگله تورو خدا جای من یه ماچ آبدار ازش بکن ماشاله چه آقایی شده
مامان بهراد
9 آذر 93 23:31
سلام عزیزم ماشالا به محمد سجاد جون خیلی ماه شده خدا نگه دارش باشه . ببوس ناناس رو .
فری مامان
10 آذر 93 17:16
واییییی چه پسر ماهی
مامان هلیا
12 آذر 93 22:03
الهی قربونت برم من، مامانی اسپند دود کنیا ماشاا... مردی شده واسه خودش
مامان شهناز
25 آذر 93 1:57
سلام خانومی به خاطر شیطونیای گل پسرا مانانا هم دیگه کمتر به هم سر میزنن. شرمندتم دیگه از شیطونی و جنب و جوش نگو که هلاک شدم. اما بازم بخاطر سالم بودنشون و خندان بودنشونه که همه این سختیا قشنگه. نه. محمد سجاد خوشگل و ناز رو از طرف خاله شهناز ببوس
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیزم واقعا منم از همتون شرمنده ام محمدسجاد خیلی وروجک شده تمام وقت منو هم میگیره خیلی وقته نه به وبلاگ خودش نه به دوستاش سر نزدم ممنونم خاله جونی شما هم کوچولوتو ببوس
مامان هلیا
29 آذر 93 14:46
سلام، هلیا توی مسابقه عکس نی نی وبلاگ شرکت کرده،واسه اینکه برنده بشه باید بهش رای بدی عدد 29 رو به 1000891010اس ام اس کنی ممنون میشم، مرسی
مامان زکریا
1 دی 93 14:39
سلام ابهت نگاهش توی این عکس آخری کولاکه ماشالله