پسر نازنینمپسر نازنینم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

زیباترین هدیه خدا

علی اصغر پشت وپناهت

1393/8/4 12:40
نویسنده : مامان خانمی
302 بازدید
اشتراک گذاری

سلام محمد سجاد جونم خوبی نفس مامان? الان که دارم واست مینویسم شما خوابیدی انشالله همیشه راحت و آروم بخابی عزیزم پسر گلم امروز اولین روز محرمه من واسه شما سربند و یه بلوز که روش یا حسین شهید نوشته خریدم و انشالله قراره جمعه شما رو ببریم مراسم شیرخوارگان حسینی پارسال وقتی شما تو دلم تشریف داشتی مراسم شیرخوارگان رفته بودیم و من اونجا شما رو بیمه حضرت علی اصغر کردم.

عزیز دلم جونم برات بگه که چند روز پیش شما رو واسه قد و وزن پیش دکتر بردیم وزنت شش کیلو هفتصد و پنجاه گرم بود دکتر گفت وزن کمه و قبل از شش ماهگی کم کم بهت فرنی بدم الان چهار روز هست که بهت فرنی میدم خداروشکر تو هم دوست داری و تندتند میخوری. عاشق فرنی دادن بهتم حاضر نیستم بدم کس دیگه ای بهت بده الهی قربونت برم که اینقدر سریع داری بزرگ میشی

پسر خوبم دیگه خوب خوب من و میشناسی و میدونی که من مامانتم و گریه میکنی که بغلت کنم جدیدا حتی وقتی بغل بابایی هستی هم گریه میکنی که بیای بغل من نمیدونم چرا آخه وقتی کوچولو بودی فقط بغل بابایی خوابت میبرد

خیلی سعی میکنی سینه خیز جلو بری اما خیلی برات سخته و زود خسته میشی اونوقته که گریه میکنی الهی قربونت برم بعضی وقتا موفق میشی یه خورده جلو بری الهی فدای این تلاشت بشم من

بعضی وقتا اینقدر از خودت صدا درمیاری که من منتت میکنم یه خورده آروم بگیری آخه باور کن دیگه سردرد میگیرم گلم

از خواب بیدار شدی الان میام شیرت بدم فعلا بای

پسندها (4)

نظرات (10)

hanieh
4 آبان 93 15:43
سلام. وبلاگ زیبایی دارین اگه به منم سر بزنین و نظرتونو بگین خوشحال میشم
الهه مامان مبین
4 آبان 93 17:12
همیشه زنده باشی و سلامت زیر سایه خداوند عزیزم اولین فرنی خوردنت هم مبارک باشه
مامان الیار
5 آبان 93 8:19
سلام گلم اميدوارم علي اصغر و امام حسين هميشه پشت وپناهت باشه پسر خوشگل. ماماني نگران وزنش نباش اليار من هم چون 7 ماهه بدنيا اومده کم وزنه.انشالله بزودي وزن مي گيرن
مامان و بابا(قاصدک)
5 آبان 93 19:32
سلام دوستممممممممممممم خوبی؟؟؟؟؟ ای جونم محمد سجاد عزیزمممممممممممممم . ببخشید خیلی خیلی دیر اومدم وبلاگت به خدا مانی برام وقت نمیزاره بیام وبلاگ. چقدر خوردنی شده پسرمون. ای جونممممممم. خیلی دلم تنگ شده بود براتون البته اینم بگما حسابی برای خودت لذت ببر که هرچی بزرگتر شن وقتت کمتر میشه اگه مثل مانی من شیطون باشه که خدا به دادت برسه . خدا نکنه وزنش کم باشه. ببین بهش آب ماهیچه بده خیلی خیلی خوبه
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیزم دل منم خیلی برات تنگ شده بود شیطونه از الان این پسری وروجکه خدا به دادم برسه ولی بازم خدایا خیلی خیلی شکرت
هدی (مامان آرش)
5 آبان 93 21:03
خوشحالم برگشتی.سر فرصت مطالبتو میخونم. همیشه به وب قبلیت سر میزدم،گفتم شاید برگشته باشی.
ساسان اس ام اس
6 آبان 93 15:09
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
ترنم
7 آبان 93 12:16
عزاداریتون قبول باشه حضرت علی اصغر خودش نگهدار محمد سجاد باشه مبارک غذای کمکی میخوری عزیزم
سارا شکيبا
9 آبان 93 6:06
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون _____________________
مامان امیرعلی
11 آبان 93 7:34
سلام عزیزم اره باید از طرق پیامک ثبت نام کنی تا بعد بهت خبر بدن که بری و هدیه شون که همون سربند و روپوش هست رو تحویل بگیری
مامان شهناز
23 آبان 93 23:24
سلام عزیزم خوبی؟ عزاداری ها قبول خانومی. غذای کمکیم مبارک . گوشت بشه به تن سجاد جون و تپل بشه. ببوسش عزیزم