پسر نازنینمپسر نازنینم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

زیباترین هدیه خدا

نظرات (7)

مامان هلیا
17 بهمن 93 20:28
سلام عزیزم، هر شهر ی یه جور درست میکنن ما سبزی نمیریزیم، جو و نخود،لوبیا سفید، قلم و پای گاو،گوشت مرغ، پیاز میریزیم و پیاز داغ میکنیم جو دندونیایی که ما درست میکنیم نسبت به بقیه مواد بیشتره،کاملتر رو باید بپرسم راستی یه مقدار نیم دانه هم واسه لعابی میریزیم
مامان خانمی
پاسخ
ممنون عزیزم
فاطمه - مامان محمدسجاد
17 بهمن 93 21:01
سلام . ما که نپختیم ولی یه نمونه اشو توی نرم افزار سرآشپز پاپیون دیدم. من هر چی از اونجا درست می کنم خوب می شه
مامان غنچه
26 بهمن 93 18:15
دندونای آقا پسری مبارک انشالله بسلامتی یکی یکی همشونو دربیاره خدا حفظش کنه راستی پسر منم اگزما داره
فری مامان
27 بهمن 93 12:01
سلام عزیزم من تازه برای ماهک دندونی درست کردم توش 4تا قلم گاو 7کیلو گندم ویک کیلو ونیم نخود ویک کیلو ونیم لوبیا چیتی وکمی بلغور گندم برای لعابش ریختم جاتون خالی دندونیش خوب شده بود پیاز داغ وزرد چوبه فلفل وکمی نمک هم بهش اضافه می کنی این مقدار آش 40 تا ظرف یک کیلو ونیم آش دندونی داد
مامان خانمی
پاسخ
ممنونم عزیزم
ترنم
2 اسفند 93 11:09
سلام عزیزم آش دندونی ما فکر کنم با بقیه فرق داده مال ما که خیلی خوشمزست ولی ترز تهیشو بلد نیستم از مامانم برات میپرسم میام بهت میگم
·٠•● ღ♥ღ مامانیღ♥ღ●•٠·˙
3 اسفند 93 9:07
سلام عزیزم دندونای گل پسری مبارک باشه خیلی وقت بود ازتون بی خبر بودیم پس عکسای عزیز دلم کجاست ؟بذار روی ماهش رو ببینیم آدرس سایت تغییر کرده ؟مگه amanat نبود؟
مامان خانمی
پاسخ
سلام آره عزیزم آدرس به دلایلی تغییر کرد الان واسه محمدسجاد همینجا مینویسم
مامان آینده
4 مرداد 94 15:41
سللللللللللللللام مامانی. وای پسر کوچولوت چقدر آقا شده گمت کرده بودم.آدرستو عوض کردی دندونش مبارک