پسر نازنینمپسر نازنینم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

زیباترین هدیه خدا

دو روز دیگه پنج ماهته

1393/7/14 8:21
نویسنده : مامان خانمی
407 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزتر از جانم

و سلام به شما دوستای گلم

من اومدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددم

همسری نمیدونه که من این وبلاگ رو درست کردم

امیدوارم اگه یه روزی فهمید ناراحت نشه و بدونه که من مخلصشم

اما نمیتونم دوری از دوستای خوب وبلاگیمو تحمل کنم

جونم براتون بگه که پسر نازنین من الان دیگه خیلی آقا شده و چیزای زیادی یاد گرفته

مثلا وقتی صداش میکنیم قشنگ به طرف صدا برمیگرده، راحت روشکم چرخ میزنه و میتونه به طرف چپ و راستش حرکت کنه، از خودش صدا درمیاره، وقتی چیزی رو بالا سرش تکون بدیم از شادی دست و پاشو تندتند تکون میده، ما براش با دهنمون صدا در میاوردیم اونم یاد گرفته و میخاد کار مارو تکرار کنه اما قربونش برم فقط آب دهنشو بیرون میریزه، همش دوست داره بشینه، موقع شیر خوردن خیلی شیطونی میکنه و اگه صدایی بشنوه سریع شیر خوردن و تعطیل میکنه و به سمت صدا برمیگرده، میخاد فقط باهاش بازی کنم و تا ازش دور میشم گریه میکنه، وقتی میریم بیرون خیلی خیلی آقاست و اصلا اذیت نمیکنه، وقتی داریم غذا میخورم دلش میخاد بپره وسط سفره یکی از سفره های منم پاره کرده وروجک، لثه هاش میخاره و همش پستونکشو به لثه هاش میماله، هرچیزی که گیر بیاره و یه راست میکنه تو دهنش، خلاصه اینکه جونم بسته به جونشه

الهی قربونش برم خدایا برام حفظش کن

اینم یه عکس از گل پسر شیرین خونه ما

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (14)

فاطمه - مامان محمدسجاد
14 مهر 93 12:47
سلام سلام خونه نو مبارک. منظورم این وبلاگ قشنگه. خدای من باورم نمیشه. هزار ماشالا چه ناز شده آقا پسر. خیلی خوشحال شدم دیدمتون.
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم گلم منم خیلیخوشحالم
مامان شهناز
14 مهر 93 20:45
سلام مامان خانومی گل. وبلاگ جدیدت مبارک عزیزم. خوب کاری کردی دلمون برات تنگ شده بود. من و گل پسری میبوسیمتون
مامان خانمی
پاسخ
سلام مامان شهناز جونم ممنونم اینم از طرف من و محمدسجاد برای شما و خوشگل پسرتون
مامان طاها
15 مهر 93 0:07
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به روی ماهتونالهی دورت بگردم خاله میدونی چقدر دلم واست تنگ شده بودوای که من چقدر خوشحال شدم و این خبر را شنیدمخانمی به خدا چشمام پر اشکه الان.اون دفعه هم آدرس داده بودین که بیام و عکس های محمدسجاد را ببینم متعصتفانه نشد.اصلا سایت را باز نمیکرد نمیدونم برای چیوای خوب کاری کردین.ماشاالله هزارماشالله به گل پسری خودم .یه چیزی بگم خانمیاگه نخندی ولی من میگم.ممحمدسجاد خیلی به طاها شباهت داره.به خدا راست میگم.مهارت هاش هم دقیقا مثل طاهاست.الهی خاله قربونش بره.به خدا کمتر از طاها دوستش ندارم.دلم براش یذره شده بود.انشاالله روزی برسه از نزدیک ببینمش.تورو خدا زود زود بیاین اگه تونستین.حتما اسپند براش فراموش نشه.خیلی دوستت دارم عزیزم.امیدوارم همیشه خوش باشین
مامان خانمی
پاسخ
سلاااااااام دوست جون جونی منم خیلی خیلی دلم براتون تنگ شده بود البته من بهتون سر میزدما خنده واسه چی عزیزم من که خودم گفتم محمدسجاد خیلی شبیه طاهاست خداییش هروقت به محمدسجاد نگاه میکنم یاد طاها گلی میافتم دوستتون دارررررررررررررم
مامان فاطمه
15 مهر 93 0:07
سلاااام ، بازگشتتون به ني ني وبلاگو تبريك مي گم ماشالا هزار ماشالا گل پسرم آقا شده ديگه ، كم كم بايد بري براش زن بستوني مامان خانومي چه لباس خوشگلي، ما شالا هزار ماشالا
مامان خانمی
پاسخ
سلام دوست خوبم ممنونم شما لطف داری آخه کی ه پسر لوس من دختر میده خاله جون
ترنم
15 مهر 93 8:54
تبریک میگم عزیزم ماشاله بهش چه بزرگ شده خدا حفظش کنه وروجک خوشگلمونو چقدر دلم ببراش تنگیده بود ماچ برا محمد سجاد
مامان خانمی
پاسخ
ممنونم عزیزدلم
ترنم
15 مهر 93 8:56
راستی عزیزم همه مطلبای گذشته رو تو این وبلاگ هم بزار یه صفحه جداگانه براش درست کن بزار تو وبلاگ
مامان خانمی
پاسخ
به روی چشمام
مامان و بابا(قاصدک)
15 مهر 93 20:43
سلام سجاد جونم من فقط وقت کردم عکستو ببینم که چقدر ماه شدییییییییییییییییییییییییییییی عزیزممممممممممممممممممممممم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان خانمی
پاسخ
سلام قاصدک مهربونم ممنونم گلم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
خاطره
16 مهر 93 0:33
خدا حفظش کنه عزیزم
مامان خانمی
پاسخ
ممنونم
فری مامان
16 مهر 93 12:31
عزیز دلم دلم برای شما و مامان خانمی تنگ شده بود چقدر بزرگ شدی ماشاالله
مامان خانمی
پاسخ
ممنونم ازت فری مامان مهربون
مامان ایمان و کیان
16 مهر 93 18:18
ای جووووووووووووووووووونم ماشالا چه ناز شده محمد سجاد جون خدا نگهدارت باشه گل پسررررررررررررر
مامان خانمی
پاسخ
ممنونم خاله جون مهربون
ترنم
20 مهر 93 14:37
عیدتون مبارک
مامان بهراد
21 مهر 93 21:27
سلام عزیزم . وبلاگ جدید مبارک خیلی خوشحال شدم از اینکه دوباره اومدی .دلمون برای محمد سجاد جون تنگ شده بود ماشالا به پسملی چه ناز شده ماشالا . خدا نگه دارش باشه .
مامان خانمی
پاسخ
سلام گلم ممنونم
♥ مامان مهیلا ♥
24 مهر 93 17:16
سلام مامان خانمی خداروشکر اومدین فکرمیکنید به من پیام ندین نمیتونم پیداتون کنم ماشالله چه اقاشده
مامان خانمی
پاسخ
الهی برات بمیرم توروخدا شرمنده ام نکن داشتم به همه پیام میدادم اونم با اینترنت گوشیم اما محمدسجاد مهلت نداد راستش کارم نصفه موند ننن یادم رفت به غیر از شما به خیلی از دوستام هنوز آدرس ندادم بازم شرمنده
مامانی وبابایی
18 آبان 93 21:06
عزیزمی پسری